After Sales ervices

There is a warranty period for the product according to the conditions of 10 days from the date of purchase according to the receipt. Until the date of notification, in the case of more than 10 days, the buyer can directly contact the SUPPLIER, except for APPLE products. See more APPLE product warranty conditions.

*Note: We reserve the right to change or return all cases for package type products / call waiting tone / DIGITAL CONTENT / E-TICKET.

We are happy to change or return the product in the following cases.

  • You received the wrong product from what you ordered.
  • The product looks different, not as described on the website.
  • The product received is damaged or damaged and cannot be used.
  • We reserve the right to return all cases for digital content / package / e-ticket products.

  • ใบเสร็จรับเงิน จาก AIS online store
  • กรอกข้อมูลบนแบบฟอร์ม claiming พร้อมทั้งระบุสาเหตุของการคืนสินค้าและทำตามเงื่อนไขที่กำหนดไว้
  • จัดส่งสินค้าด้วยกล่องบรรจุสินค้าเดิม

สาเหตุของการคืนสินค้า

สินค้าที่คุณส่งคืนจะต้อง

สภาพใหม่

กล่องบรรจุสินค้า

สินค้าครบ (สินค้าหลัก, สินค้าแถม, อุปกรณ์เสริม,กล่องบรรจุสินค้า)

   สินค้าชำรุด/เสียหาย

 

 

   สินค้าไม่สามารถใช้งานได้ตามคุณสมบัติ

 

   ได้รับสินค้าผิด


✓: จำเป็น  หมายเหตุ : กล่องบรรจุสินค้า ไม่รวมกล่องที่ใช้ในการขนส่ง

หมายเหตุ: ถ้าการคืนสินค้าไม่ตรงไปตามเงื่อนไข
AIS online store จะทำการแจ้งให้คุณทราบก่อนส่งสินค้ากลับคืนไปยังคุณโดยที่คุณจะไม่ได้รับ คืนค่าEMS และค่าประกันสินค้า

  1. 1. Call AIS Online Claiming Center at 02-106-8241, with business hours Monday - Friday 9:00 a.m. - 6:00 p.m. You will receive product claim number from staff who answer the call with instructions after that for you Complete all documents (in case of products and Apple products, please contact AIS shop nationwide)
  2. Pack the returned product into the box with the original receipt and the completely filled claim form. 
  3. Paste on the front of the box from the label cut from the perforated marks with complete information.
  4. Deliver the product at the post office via EMS and insurance fee according to the value of the product according to the receipt (please take a photo and keep the statement. for the benefit of checking the delivery status and refunding the shipping cost)

- We will happily refund shipping costs including service charges. Please keep your EMS shipping invoice and insurance fee. In the event that any problem arises during the return

- When will you get your money back?

Product exchange/refund It may take up to 5 working days to process and will only be processed once the returned product has passed the quality assessment. delivery You will receive a refund within 15-45 business days depending on the policy of the bank you use.

Product exchange/refund It may take up to 5 working days to process and will only be processed once the returned product has passed the quality assessment. delivery You will receive a refund within 15-45 business days depending on the policy of the bank you use.